SURAH ❤


Friday 29 November 2013

UKKM (Ujian Kecenderungan Kemasukan Mara)

Assalamualaikum !
Alhamdulillah kita dah selesai ambil exam untuk MRSM. Tengok semangat ibu dengan ayah, membuat kita rasa serba salah untuk tidak duduk asrama lagi. Cadangnya tahun depan dah tak nak duduk asrama. Teringin nak life macam outsider, pergi sekolah dari rumah. Tadi time nak siap2, semangat ibu dengan ayah. Macam diorang pulak yang ambil exam nya.

Exam bertempat di Kolej Mara Banting bermula pada pukul 2 tengah hari. sebelum nak gerak tu, kabut aku dok tengok formula math. Science lagi tak sentuh hape.Tengok tutor tv setengah jam, selebihnya layan kartun ! Ayoyoyo, alhamdulillah nasib baik semua dapat jawab.



Ni muka nervous yang teramat untuk jawab exam. Gambar ni di snap ketika perjalanan ke sana. Banyak kali kita berselawat + istighfar. Huuu so untuk hilangkan nervous lagi apaaaaa lagi, selfie la  kita sorang2 dekat belakang tu ! Heeeee,memang suka bab2 syok sendiri ni. Suka sangat hidup dalam dunia fantasi sendiri. LOL.  Saya ingat saya ni sorang je la muka yang terlebih matang. Sampai sana je, seriously anda semua takkan percaya kami ni form3 ?! LOL

Astaghfirullah, time jawab exam kat komputer tetibe ada suara garau hamba Allah yg 'handsome' ni tegur kita semata-mata tanya "sekolah mana?", kot ye nak menegur bagi la salam tak pun tunggu habis jawab kan ada masa 5 minit. Dah la khusyuk menjawab, nak tercampak jugak mouse kat tangan dibuatnya. Gelakkan kita pulak tu. Hanya senyum je la yang mampu.  Nasib Allah bagi kesabaran kat dalam diri ni. Buatnya kalau saya ni jenis yang melatah, tak ke riuh nanti. Kesian yang lain terganggu. Haha, bila difikirkan balik kelakar jugak.

Okay nevermind, dah lepast kan?. Yang penting alhamdulillah dah jawab. Dah lepas sikit tanggungjawab. Fuhhhh lap peluh. Cehh poyo je. Okay nak pack barang untuk cuti2 Malaysia ! Doakan saya semoga dipermudahkan segala urusan, dilindungi daripada perkara2 yang tak baik, semoga selamat pergi dan balik, Amin in shaa Allah. Type-off ! Publish !

Xoxo,
AtikahSubari.


1 comment:

Syira Lokman said...

35 peserta telah join :D.. ADE SURPRISE BARU..! 3 BLOG AKAN DIREVIEW ! so...cepat tinggalkan link di blog ^_^
http://syiralokman.blogspot.com/2013/11/segmen-i-will-follow-you-by-syira-lokman.html