SURAH ❤


Thursday 19 December 2013

Result PMR


Assalamualaikum!
Alhamdulillah selesai sudah ambil keputusan PMR kita. Sebelum nak amik result tu kan ibu gelabah betul. Kalah empunya result ni punya nervous ! Hahaha. Kita redha je lah dengan segala keputusan yang bakal kita dapat. Cuma saya target 5 A Je lah sebab usaha saya memang tak seperti untuk mendapatkan 8A. Maka pada jam 11.00 a.m. kami semua bertolak untuk mengambil result saya. Nak tahu berapa?. Sentuh gambar bawah ni ha !


5A 3B

Alhamdulillah, saya hanya diberi rezeki untuk mendapat keputusan seperti di atas. Bersyukur sangat sebab mengikut usaha dengan keputusan yang saya dpt memang tak layak untuk saya. Alhamdulillah ibu bapa saya dapat menerimanya dengan seadanya. Tapi agak sedih sebab diantara subjek yang saya mendapat B ialah Pendidikan Islam. Amat sedih. Ya Allah, nampak sangat betapa ceteknya ilmu aku terhadap Islam ni. Astaghfirullahal'azim. Apa-apa pun Alhamdulillah. Thank you Allah for giving me this gift.

Kepada sesiapa yang seusia dengan saya, syabas dan tahniah untuk result anda ! Semoga exam yang akan datang akan menjadi lebih baik daripada sebelum ini. Publish !

"Allah Maha Adil, dia lebih tahu apa yang terbaik untuk kita sekarang, kini, esok, lusa, tulat, kelak, dan akhirat "

Xoxo, AtikahSubari.

No comments: